اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

احتمال توقف کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه نوامبر

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، در مصاحبه اخیر خود با وال استریت ژورنال، احتمال توقف چرخه کاهش نرخ بهره در نشست پولی ماه نوامبر این بانک مرکزی را مطرح کرد. وی اظهار داشت که در صورت مشاهده داده‌های اقتصادی مطابق با انتظارات، ممکن است در یکی از دو نشست پایانی سال جاری، نرخ بهره ثابت نگه داشته شود.

این اظهار نظرات بوستیک در حالی صورت می‌گیرد که داده‌های اقتصادی اخیر، از جمله گزارش‌های قوی‌تر از انتظار شاخص قیمت مصرف‌کننده و اشتغال در ماه سپتامبر، نشان‌دهنده ادامه روند افزایش قیمت‌ها و تقویت بازار کار هستند.

بوستیک در این مصاحبه، به نوسانات اخیر در بازارهای مالی اشاره کرد و افزود که این نوسانات ممکن است نشان‌دهنده نیاز به یک وقفه در روند کاهش نرخ بهره باشد. وی تأکید کرد که به طور جدی به این احتمال توجه دارد و آماده است در صورت لزوم، نرخ بهره را در ماه نوامبر ثابت نگه دارد.

رئیس فدرال رزرو آتلانتا، نرخ خنثی را بین 3 تا 3.5 درصد برآورد کرده و انتظار دارد که نرخ بهره فعلی (4.75 تا 5 درصد) به تدریج به این سطح نزدیک شود. وی همچنین تأکید کرده است که داده‌های اقتصادی همچنان نوسانی هستند و انتظار دارد در ماه‌های آینده نیز شاهد تغییرات قابل توجه در این داده‌ها باشیم.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و ارز دیجیتال شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *