اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

اسرائیل می گوید نصرالله رهبر حزب الله را در حمله هوایی کشته است

ارتش اسرائیل اعلام کرد که حسن نصرالله رهبر حزب الله را در حمله هوایی شامگاه جمعه به بیروت کشته است.
نیروی دفاعی اسرائیل (IDF) با تایید این خبر اعلام کردند که نصرالله “دیگر نمی تواند جهان را به وحشت بیندازد.” پس از اعلام ارتش اسرائیل، ژنرال هرزی هالوی، رئیس ستاد نیروهای دفاعی اسرائیل، هشدار داد که اسرائیل علیه هر کسی که تهدیدی برای کشور باشد، اقدام خواهد کرد. او گفت: «این پایان استفاده از ابزارهای ما در جعبه ابزار نیست.»
به گفته مقامات لبنانی، حملات اسرائیل به لبنان در این هفته بیش از 600 نفر از جمله 50 کودک را کشته‌اند. اسرائیل می گوید تهاجم این کشور برای توقف حملات حزب الله به خاک خود و عقب نشینی جنگجویان این گروه از مرز ضروری است.
اسرائیل نصرالله را با حمله به مقر حزب‌الله در پایتخت لبنان هدف قرار داد. مقامات گفته بودند که معتقدند نصرالله و دیگر فرماندهان حزب‌الله در آنجا حضور دارند.
وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که حداقل شش نفر کشته شده‌اند و تلفات افزایش می‌یابد. رسانه‌های این کشور گفتند که شش ساختمان در محله پرجمعیت هارت‌هریک با خاک یکسان شده است و فیلم ها نشان می دهد که نیروهای امدادی کودکان را از زیر آوار بیرون می آورند. حزب الله با شلیک موشک به شمال اسرائیل پاسخ داد. آژیرهای خطر در شهر صفد و در نهاریا و کرمیل به صدا درآمد.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *