اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

حماس به مسیر خود ادامه خواهد داد تا مردم فلسطین را به آرزوهایشان برساند

لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، مرگ یحیی سنوار، فرمانده حماس را فرصتی برای اعلام آتش‌بس تلقی کرده است. این در حالی است که مقامات ارشد حماس، از جمله خلیل الحیه، مرگ سنوار را تأیید و اعلام کرده‌اند که وی در میدان نبرد کشته شده است.

الحیه همچنین تأکید کرد که حماس به مسیر خود ادامه خواهد داد تا مردم فلسطین را به آرزوهایشان برساند و مرگ السنوار نه تنها موجب تضعیف این گروه نخواهد شد، بلکه به آن قوت خواهد بخشید. وی هشدار داد که مرگ السنوار به نفرینی بر سر اشغالگران تبدیل خواهد شد.

همچنین الحیه به صراحت اعلام کرده است که گروگان‌های اسرائیلی تا زمانی که حملات به غزه متوقف نشده و نیروهای اسرائیلی از این منطقه عقب‌نشینی نکنند، آزاد نخواهند شد.

در این میان، گزارش‌هایی نیز منتشر شده که به زودی اقدامی علیه ایران انجام خواهد شد. برخی منابع اسرائیلی این خبر را تأیید و اعلام کردند که حمله احتمالی به ایران در دستور کار اسرائیل قرار دارد. وزیر انرژی اسرائیل اعلام کرده است که تمامی گزینه‌ها برای پاسخ به ایران بر روی میز است، از جمله حمله به تأسیسات هسته‌ای این کشور.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که تنش‌ها بین ایران و اسرائیل در حال افزایش بوده و احتمال حمله نظامی در آینده نزدیک به یکی از محورهای گفتگوهای امنیتی تبدیل شده است.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *