اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

دالی، عضو فدرال رزرو: ریسک‌های تورم و اشتغال متعادل شده‌اند

با توجه به کاهش نقش بازار کار به عنوان عامل اصلی تورم، باید برای دستیابی به هدف 2 درصدی سرعت رشد قیمت‌ها و حفظ سطح کامل اشتغال تلاش کنیم.

ادامه روند پیشرفت در دستیابی به اهداف دوگانه ما قطعی نیست و باید همچنان هوشیارانه به فعالیت خود ادامه دهیم؛ سیاست پولی انقباضی همچنان در حال اثرگذاری بر اقتصاد و کاهش تورم است.

اگرچه پیش‌بینی‌ها حاکی از یک یا دو کاهش بیشتر نرخ بهره در سال جاری است، اما صحبت از تسهیل تدریجی موضع پولی نشان می‌دهد که این کاهش‌ها احتمالا تأثیر کمتری از آنچه تصور می‌شود، داشته باشند.

اقتصاد به طور قابل توجهی بهبود یافته، تورم به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و بازار کار نیز پس از گذر از بحران همه‌گیری، به حالت عادی بازگشته است.

با وجود نگرشی محتاطانه به چشم‌انداز اقتصادی، از مشاهده داده‌های نامرتب شگفت‌زده نخواهم شد.

فدرال رزرو موفق شده است بدون ایجاد اختلال عمده، تورم را کاهش دهد؛ کاهش تورم به طور گسترده صورت گرفته و نشانه‌هایی از رشد بازار مسکن نیز به چشم می‌خورد.

با توجه به اینکه نرخ خنثی احتمالی در حدود ۳ درصد تخمین زده می‌شود، نرخ بهره فعلی فاصله قابل توجهی با این سطح دارد.

عدم وجود مخالفت در میان اعضای فدرال رزرو لزوماً به معنای توافق کامل در میان آن‌ها نیست و نقاط عطف نظیر شرایط کنونی معمولاً منجر به افزایش مخالفت‌ها می‌گردد.

اطمینان بیشتری پیدا کرده‌ام که فدرال رزرو قادر است عملیات کاهش ترازنامه خود را بدون ایجاد اختلال در بازار به انجام رساند.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *