اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار

پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

دلایل بازداشت پاول دورف موسس تلگرام

دلایل بازداشت پاول دورف موسس تلگرام

اتهامات وارده به پاول دورف

گفته می‌شود که دورف عصر شنبه قبل از کیفرخواست احتمالیِ روز یکشنبه به دلیل این جرایم به قاضی تحقیق معرفی شود: تروریسم، مواد مخدر، همدستی، کلاهبرداری، پولشویی، پنهان کاری، محتوای پدوفیلی…

یک منبع نزدیک به پرونده گفت: «او در پلتفرم تلگرام، اجازه انتشار تعداد بی‌شماری از جنحه ها و جنایات را داده است اما او هیچ کاری برای تعدیل یا همکاری با آنها انجام نداده است.»

اهداف جانبی بازداشت دورف

برای تحلیلگران، این پاکسازی اهداف بین‌المللی مختلفی دارد. اول، لگد زدن به لانه مورچه‌ها، تحت تأثیر قرار دادن و بازدارندگی مرتکبان جنایات و جرایمی که تاکنون آزادانه در تلگرام انجام می‌شوند، را ممکن می‌سازد. دوم، هدف آنها اعمال فشار بر کشورهای اروپایی برای افزایش کار مشترک برای کاهش امنیت برای اقدامات تروریستی در بسترهایی مانند تلگرام است.

در واقع، تلگرام کندوی محتوای مجرمانه است. در حال حاضر، این پلتفرم با پخش غیرقانونی مسابقات لیگ 1 در اخبار است. اما در این سرویس پیام رسانی رمزگذاری شده، بسیاری از حساب ها توسط جرایم سازمان یافته استفاده می شوند. فراتر از تروریسم، خطرناک ترین پدوفیل ها برای تبادل محتوا در تلگرام ارتباط برقرار می کنند.  یک تحلیلگر می‌گوید: “این سالهاست که به پلت فرم شماره 1 جرایم سازمان یافته تبدیل شده است،”

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *