اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

طبق گزارشات، ترودو استعفا نخواهد داد!

جاستین ترودو، نخست ‌وزیر کانادا، اعلام کرده است که در انتخابات آینده هم رهبری حزب لیبرال را بر عهده خواهد داشت و قصد کناره‌گیری ندارد. در روزهای گذشته، حدود 20 نفر از نمایندگان حزب سعی داشتند او را وادار به استعفا کنند، اما موفق نشدند.

ممکن است انتخابات زودتر از انتظار برگزار شود، زیرا حزب بلوک کبک به ترودو تا 29 اکتبر فرصت داده تا خواسته‌های مربوط به بازنشستگی را اجرا کند، در غیر این صورت حمایت خود را از دولت پس می‌گیرد. هرچند حزب دموکرات نوین (NDP) ممکن است همچنان از ترودو حمایت کند، اما محبوبیت او بسیار کم شده و احتمالاً حزب لیبرال بدون یک اتفاق خاص در انتخابات شکست خواهد خورد.

آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که پارلمان کانادا در صورت برگزاری انتخابات تغییرات زیادی خواهد داشت. یکی از مسائل مهم این روزهای کانادا، افزایش مهاجرت است. حزب لیبرال در پاسخ به این نگرانی‌ها، اهداف مهاجرتی خود را کاهش داده که شامل این موارد است:

  • کاهش تعداد اقامت دائم از 500 هزار نفر به 395 هزار نفر در سال 2025
  • کاهش تعداد اقامت دائم از 500 هزار نفر به 380 هزار نفر در سال 2026
  • تعیین هدف 365 هزار اقامت دائم برای سال 2027

این کاهش‌ها باعث شده تحلیل‌گران هشدار دهند که سودآوری صنعت مخابرات در سال‌های آینده کمتر خواهد شد. از طرف دیگر، تولید ناخالص داخلی سرانه کانادا در چندین دوره کاهش یافته و مصرف سرانه هم در بیشتر دوره‌های اخیر پایین آمده، اما به دلیل رشد جمعیت 3 درصدی، اقتصاد کانادا همچنان رشد داشته است.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *