اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار

پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

سرمایه‌گذاران در انتظار مشاهده یک تصمیم قاطع از سوی فدرال رزرو در مورد نرخ بهره

بازارهای مالی با توجه به داده‌های اخیر، احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نشست پولی هفته آینده را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اند. در حال حاضر، بازارها پیش‌بینی می‌کنند که فدرال رزرو با احتمال نزدیک به ۵۰ درصد، نرخ بهره را به میزان نیم درصد کاهش خواهد داد. این در حالی است که پیش از این، کاهش نیم درصدی نرخ بهره به میزان ۲۵ درصد قیمت‌گذاری می‌شد.

این تغییر در نگرش بازارها، نشان‌دهنده افزایش انتظارات از سوی سرمایه‌گذاران در مورد اقدام قاطع فدرال رزرو برای جلوگیری از وخیم‌تر شدن وضعیت بازار کار است. برخی از تحلیلگران معتقدند که فدرال رزرو برای جبران تأخیر در کاهش نرخ بهره، ممکن است اقدامات پیشگیرانه و شدیدتری را اتخاذ کند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در ماه گذشته اعلام کرد که تمایل ندارد شاهد سرد شدن بیشتر بازار کار شود. سایر اعضای فدرال رزرو نیز به طور مشابه، کاهش اشتغال را به عنوان یک اتفاق نامطلوب ارزیابی کرده‌اند. کریس والر، یکی از اعضای فدرال رزرو، نیز اعلام کرده است که در صورت لزوم، از کاهش نرخ بهره به میزان قابل توجهی حمایت خواهد کرد.

پاول معمولا در روزهای پنج‌شنبه و جمعه قبل از نشست‌های پولی، با هر یک از اعضای دیگر فدرال رزرو دیدار می‌کند تا در مورد گزینه‌های موجود و شرایط اقتصادی مورد نیاز برای اتخاذ هر یک از این گزینه‌ها، گفتگو کند.

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *