اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

نتانیاهو: ما تا زمان بازگشت گروگان‌هایمان با قدرت کامل ادامه خواهیم داد

به گفته ارتش اسرائیل، یحیی سینوار، رهبر حماس، کشته شده است. به همین دلیل، انتظار نمی‌رود در کوتاه‌مدت حماس انعطافی از خود در مذاکرات با اسرائیل نشان دهد، اما پس از انتصاب جانشینی برای سنوار ممکن است تغییراتی در لحن مذاکرات ایجاد شود.

از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو، نخست ‌وزیر اسرائیل، اعلام کرده است که عملیات نظامی با تمام قدرت تا بازگشت گروگان‌ها ادامه خواهد داشت. وی تأکید داشته که کشته شدن سنوار ضربه‌ای محکم به حماس وارد کرده، اما این مأموریت هنوز پایان نیافته است.

در این میان، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در گفت‌وگویی با نخست‌وزیر قطر در مورد کشته شدن سنوار و مذاکرات پیرامون توافق برای آزادسازی گروگان‌ها تبادل نظر کرد. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که به‌زودی با بنیامین نتانیاهو گفتگو خواهد کرد تا درباره بازگرداندن گروگان‌ها و پایان جنگ در غزه مذاکره کند.

در نهایت، سالیوان مشاور امنیت ملی ایالات متحده، گفت: «اطلاعات آمریکا به اسرائیل کمک کرد تا رهبران حماس از جمله سنوار را ردیابی و تعقیب کند.» همچنین، کامالا هریس، معاون رئیس‌ جمهور آمریکا، بیان کرد که کشته شدن سنوار فرصتی برای پایان دادن به جنگ در غزه ایجاد کرده است.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *