اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار

پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

چه اتفاقی باید رخ دهد تا فدرال رزرو نرخ بهره را 0.5 درصد کاهش دهد؟

سخنرانی پاول، رئیس فدرال رزرو، در جکسون هول نشان داد که او قصد دارد گزینه کاهش 0.5 درصدی نرخ بهره را برای نشست پولی سپتامبر و نشست‌های آینده روی میز نگه دارد؛ اکنون بازارها احتمال این کاهش را 39 درصد می‌دانند.

داده‌های امروز شاخص مدیران خرید بخش تولیدی ایالات متحده به گزارش S&P Global، کاهش مجدد اشتغال را نشان داد و در نتیجه، بخش عمده آنچه در نشست سپتامبر فدرال رزرو رخ می‌دهد، به گزارش اشتغال غیرکشاورزی (NFP) روز جمعه بستگی دارد.

اجماع فعلی ایجاد 160 هزار شغل و نرخ بیکاری 4.2 درصدی است و بانک سرمایه‌گذاری سیتی معتقد اعتقاد دارد که حتی یک تفاوت کوچک در این گزارش می‌تواند فدرال رزرو را به سمت کاهش 0.5 درصدی نرخ بهره سوق دهد. سیتی پیش‌بینی می‌کند که 125 هزار شغل جدید ایجاد شده باشد و نرخ بیکاری در 4.3 درصد باقی بماند که برای کاهش 0.5 درصدی نرخ بهره کافی خواهد بود.

حتی با نرخ بیکاری 4.3 درصد و مشاغل ایجاد شده بالاتر از 175 هزار، تحلیلگران سیتی معتقدند که فدرال رزرو همچنان نرخ بهره را 0.5 درصد کاهش خواهد داد. به گفته سیتی، کند شدن استخدام، کاهش ساعات کار و افزایش نرخ بیکاری، نشان‌دهنده تضعیف مداوم بازار کار است.

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *