اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

بانک MUFG احتمال افزایش نرخ بهره بانک ژاپن را تا پایان سال پیش‌بینی می‌کند

بانک MUFG (بانک میتسوبیشی یو اف جی) احتمال افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی ژاپن (BoJ) را قبل از پایان سال به دلیل شاخص‌های اقتصادی اخیر و عملکرد بازارهای مالی بیشتر پیش‌بینی می‌کند.

دلایل این بانک عبارتند از:

۱. ین ژاپن تقریباً ۵۰٪ از سودهای خود را در طول تابستان از دست داده و منجر به افزایش USDJPY به بالای سطح ۱۵۰.۰۰ در این هفته شده است.

۲. بهبود بازار سهام ژاپن بازار سهام ژاپن به طور کامل از زیان‌های تابستانی بهبود یافته است که نشان‌دهنده کاهش ریسک‌های مالی است و می‌تواند بانک مرکزی ژاپن را به حفظ یا تسریع افزایش نرخ بهره تشویق کند.

۳. انتظارات برای افزایش نرخ بهره بانک مرکزی ژاپن ممکن است پس از انتخابات عمومی آینده در ۲۷ اکتبر افزایش یابد. این عامل می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش بیشتر ارزش ین در اواخر سال عمل کند.

۴. با این حال، هرگونه افزایش احتمالی برای ین ممکن است در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحت‌الشعاع قرار گیرد که می‌تواند منجر به افزایش بازدهی آمریکا و تقویت دلار شود.

نتیجه‌گیری

بانک MUFG احتمال افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی ژاپن را قبل از پایان سال بیشتر پیش‌بینی می‌کند، که به عملکرد اقتصادی ژاپن و تحولات پس از انتخابات بستگی دارد. انتخابات عمومی آینده حیاتی است، اما عوامل خارجی مانند نتایج سیاسی آمریکا ممکن است بر اثربخشی هرگونه افزایش ارزش ین تأثیر بگذارد.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *