اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

بیت‌کوین به ۶۸۰۰۰ دلار بازگشت

بیت‌کوین 3٪ افزایش یافت و به 68,000 دلار بازگشت، در حالی که سولانا عملکرد بهتری داشته و اتریوم ضعف نسبی نشان داده است. بیت‌کوین کش و یونی‌سواپ بیشترین افزایش را داشته‌اند و هر یک بیش از 5٪ رشد کرده‌اند.

سولانا در حال نزدیک شدن به بالاترین سهم بازار خود با 3.70٪ است. سهام مرتبط با کریپتو نیز افزایش یافته‌اند و MicroStrategy با جهش نزدیک به 10٪ به بالاترین سطح 25 ساله خود رسیده است.

افزایش نقدینگی استیبل‌کوین‌ها و معاملات بیت‌کوین، وضعیت Uptober را ایجاد کرده است. ETF‌های اتریوم از ماه ژوئیه بیشترین خروجی را داشته‌اند و قیمت اتریوم به پایین‌ترین نسبت نسبت به بیت‌کوین از آوریل 2021 رسیده است. در مقایسه با ماه گذشته، اتریوم 2.1٪ کاهش یافته، در حالی که بیت‌کوین 7.4٪ و سولانا 18٪ افزایش یافته‌اند.  شرکت‌های مرتبط با کریپتو مانند Coinbase و Riot Platforms نیز افزایش داشته‌اند.

اصطلاح Uptober چیست؟

یک اصطلاح است که در میان جامعه کریپتو استفاده می‌شود و به ماه اکتبر اطلاق می‌شود. این اصطلاح برای توصیف روند قیمت‌های مثبت بیت‌کوین و دیگر دارایی‌های دیجیتال در اکتبر استفاده می‌شود. تاریخی مشاهده شده است که اکتبر ماه معمولاً با افزایش قیمت‌ها همراه است، بنابراین سرمایه‌گذاران این ماه را به عنوان یک فرصت خوب برای رشد سرمایه‌های خود می‌دانند.

قیمت بیتکوین ۶۸ هزار

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *