اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

تحلیل تکنیکال شاخص S&P 500:صعود ادامه‌دار یا اصلاح شاخص؟

شاخص S&P 500 همچنان به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد و این موفقیت به‌خاطر اخبار مثبت اقتصادی و شرکتی است. داده‌های جدید GDP نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در سه‌ماهه دوم ۳% رشد کرده و سودهای شرکتی ۳.۵% افزایش‌یافته که از پیش‌بینی‌های تحلیلگران فراتر رفته است. همچنین، درخواست‌های اولیه بیکاری کمتر از حد انتظار بوده و این موضوع نگرانی‌ها در مورد ضعف بازار کار را نقض می‌کند. باتوجه‌به این عملکرد قوی و احتمال سیاست‌های نرم فدرال رزرو، به نظر می‌رسد اقتصاد به‌آرامی در حال فرود است، به شرطی که سیاست‌های پولی تسهیلی به طور ناخواسته موجب افزایش تورم نشود.

US500 2024 09 29 12 09 32 e1727603159300

بررسی تحلیل تکنیکال S&P 500 در تایم فریم روزانه

 بعد از شکست سقف ۵۶۷۰ شاهد رشد قدرتمندی در این شاخص نبودیم؛ بنابراین انتظار یک اصلاح در این شاخص را داریم. این اصلاح می‌تواند اندک و تا سقف شکسته شده ۵۶۷۰ باشد و از این ناحیه برای ورود مجدد استفاده کرد. (فلش آبی‌رنگ)

 دیگر سناریو شکست ۵۶۷۰ و ریزش بیشتر است که در این صورت در پولبک به این ناحیه می‌توان برای یک موقعیت فروش خلاف روند و محدود استفاده کرد و تا حوالی ۵۴۰۰ این موقعیت را حفظ کرد. (فلش قرمزرنگ)

 

US500 2024 09 29 12 12 13 1 e1727603398559

بررسی تحلیل تکنیکال US500 در تایم فریم ۴ ساعت

 همچون سناریو دوم مطرح شده در تایم فریم روزانه، در این تایم فریم هم انتظار اصلاح و شکست حمایت ۵۶۷۰ را داریم؛ اما با این تفاوت که در حوالی ۵۶۲۰ دلار یک ناحیه تقاضا داریم که می‌تواند برای ورود مجدد مناسب باشد. این ناحیه با خط حمایت مشخص شده همگرا است و می‌تواند ریسک کمی برای ورود داشته باشد. (فلش قرمزرنگ)
سناریو دوم یک اصلاح عمیق‌تر است که بعد از شکست حمایت ۵۶۷۰ می‌تواند رقم بخورد و انتظار یک اصلاح تا حوالی ناحیه تقاضا ۵۴۰۰ را داریم. (فلز آبی‌رنگ).

برای بررسی بیشتر عوامل موثر فاندامنتال می توانید به تحلیل هفتگی در یوتیوب یا به صفحه تحلیل‌های فاندامنتال بازار جهانی و فارکس مراجعه کنید.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *