اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

تحلیل تکنیکال AUDUSD: دلار استرالیا باز هم ضعیف می‌شود

دلار استرالیا تحت‌فشار نزولی قرار دارد که این وضعیت عمدتاً ناشی از ناامیدی از عدم وجود تدابیر محرک قابل‌توجه در چین و همچنین افزایش در ارزش دلار آمریکا است. کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین اعلام کرد که اقتصاد با چالش‌های پیچیده‌تری مواجه است و هیچ برنامه محرکی عمده‌ای اعلام نکرده است که این موضوع بر صورت‌جلسه نسبتاً محتاطانه نشست سپتامبر بانک مرکزی استرالیا سایه انداخته است.

تحلیل تکنیکال AUDUSD در تایم فریم روزانه

 در تایم فریم روزانه بعد از شکست خط حمایت در حوالی ۰.۶۸ عملاً تا حوالی ۰.۶۶ ناحیه تقاضا خاصی را مشاهده نمی‌کنیم و باتوجه‌به شرایط موجود هر حرکت روبه‌بالا را فرصتی برای ریزش بیشتر در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل برای ورود به موقعیت فروش به بررسی تایم فریم ۴ ساعت می‌پردازیم.AUDUSD 2024 10 09 16 23 27 e1728479826718

 تحلیل تکنیکال AUDUSD در تایم فریم ۴ ساعت

 در این تایم فریم دو پیشنهاد معاملاتی مدنظر است. ابتدا یک موقعیت خرید که بر خلاف شرایط فعلی است و کاملا ریسکی در نظر گرفته می‌شود. همان‌طور که با فلش آبی‌رنگ مشخص شده است انتظار یک اصلاح از حوالی حمایت ۰.۶۷ تا ۰.۶۸ را داریم. به همین دلیل در حوالی ۰.۶۷می‌توانن برای معامله خرید ورود پیدا کرد.
دیگر سناریو مدنظر که با فلش قرمزرنگ مشخص شده است ادامه حرکت ریزشی دلار استرالیا در مقابل دلار آمریکا است. در این سناریو برای معامله فروش بهتر است تا حوالی ناحیه عرضه ۰.۶۸ صبر کرد و سپس وارد موقعیت فروش شد. این معامله را می‌توان تا ناحیه تقاضا مشخص شده در حوالی ۰.۶۶۲۰ حفظ کرد.AUDUSD 2024 10 09 16 26 12 e1728479979699

برای بررسی بیشتر عوامل موثر فاندامنتال می توانید به تحلیل هفتگی در یوتیوب یا به صفحه تحلیل‌های فاندامنتال بازار جهانی و فارکس مراجعه کنید.

 

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و ارز دیجیتال شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *