اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

تحلیل تکنیکال EURUSD: آیا یورو در مقابل دلار نفس می‌کشد؟

 ارز یورو همچنان تحت‌تأثیر قدرت دلار آمریکا قرار دارد و شاخص دلار آمریکا از ۱۰۴.۰۰ عبور کرده است که این افزایش به دلیل داده‌های قوی اقتصادی آمریکا، نرخ‌های بازده بالا و اظهارات محتاطانه اعضا فدرال رزرو، به‌ویژه درباره احتمال نادیده‌گرفتن کاهش نرخ بهره در ماه نوامبر بوده است.

 در سوی دیگر اقیانوس اطلس، بانک مرکزی اروپا (ECB) نرخ‌های بهره خود را ۲۵ واحد پایه کاهش داد و به ۳.۲۵ درصد رساند. بااین‌حال، مقامات ECB اطلاعات دقیقی درباره اقدامات آینده ارائه ندادند و بیشتر بر رویکرد مبتنی بر داده‌ها تأکید کردند.

تحلیل تکنیکال EURUSD در تایم فریم روزانه

طبق تحلیل قبلی این جفت‌ارز تا نزدیک ناحیه تقاضا مشخص شده حرکت کرده است. شرایط فاندامنتال از صعود این جفت‌ارز حمایت نمی‌کند؛ اما باتوجه‌به اصلاح شدید یورو در مقابل دلار و رسیدن به حمایت کلیدی و ناحیه تقاضا، انتظار یک رشد کوتاه یورو در مقابل دلار دور از دسترس نیست. برای ورود بهتر است نگاهی به تایم فریم ۴ ساعت داشته باشیم.

EURUSD 2024 10 23 09 11 47 e1729663121554

 تحلیل تکنیکال EURUSD در تایم فریم ۴ ساعت

در این تایم فریم شاهد عملکرد عالی خط روند نزولی مشخص شده هستیم که بعد از هر بار برخورد مجدد این جفت‌ارز حرکت نزولی خود را ادامه داده است. برای معامله خرید بهتر است منتظر شکست این خط روند باشید و در پولبک به آن و حمایت ۱.۰۸ وارد معامله بشود. (فلش آبی‌رنگ)

EURUSD 2024 10 23 09 14 18 e1729663139405

برای بررسی بیشتر عوامل موثر فاندامنتال می توانید به تحلیل هفتگی در یوتیوب یا به صفحه تحلیل‌های فاندامنتال بازار جهانی و فارکس مراجعه کنید.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *