اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

تحلیل تکنیکال EURUSD: آیا یک اصلاح جدی در پیش است؟

پس از انتشار داده‌های تورمی منطقه‌ای از آلمان، یورو در مقابل دلار تقویت شد. در ماه سپتامبر، شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ایالت زاکسن ۰.۲ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش یافت، درحالی‌که در ماه اوت ۰.۲ درصد کاهش‌یافته بود. همچنین، CPI در باواریا ۰.۱ درصد در همان دوره رشد داشت. دیگر داده‌های تورم مناطق مختلف آلمان نیز بهتر از انتظارات منتشر شدند. اما باتوجه‌به تقویم اقتصادی پیشرو، این رشد احتمالاً ادامه‌دار نخواهد بود.

EURUSD 2024 09 30 12 38 06 e1727687803149

تحلیل تکنیکال EURUSD در تایم فریم روزانه

 در تایم فریم روزانه شاهد این موضوع هستیم که مقاومت ۱.۱۲ همچنان سد راه این جفت‌ارز است و شکسته نشده است. باتوجه‌به این موضوع در صورت شکست قابل‌قبول این مقاومت در بازگشت به آن می‌توان برای پوزیشن خرید اقدام کرد. (فلش آبی‌رنگ)

 در دیگر سناریو مدنظر که با فلش قرمزرنگ مشخص شده است انتظار ریزش این جفت‌ارز را تا حمایت ۱.۱۰ داریم. باتوجه‌به تقویم اقتصادی پیشرو در این هفته و اخبار مهم از جمله NFP می‌توان انتظار این اصلاح را داشت. (فلش قرمزرنگ)

EURUSD 2024 09 30 12 34 12 e1727688075734تحلیل تکنیکال EURUSD در تایم فریم ۴ ساعت

 این جفت‌ارز در حال حرکت نوسانی در یک کانال است که در تصویر مشخص شده است. باتوجه‌به این حرکت برای سناریو آبی‌رنگ که برای موقعیت خرید ترسیم شده است، احتمال کمتری در نظر داریم. در این سناریو پس رسیدن به ناحیه عرضه و سقف کانال رسم شده، انتظار پولبک به حمایت ۱.۱۲ را داریم که می‌توان برای پوزیشن خرید اقدام کرد. (فلش آبی‌رنگ)
اما در دیگر سناریو مدنظر، انتظار داریم که پس از رسیدن به سقف کانال ترسیم شده و ناحیه عرضه مشخص شده، این جفت‌ارز وارد یک‌فاز ریزشی شود. برای این موضوع می‌توان در حوالی ۱.۱۲۴۰ یا برای ریسک کمتر پس از شکست حمایت ۱.۱۲ و پولبک به آن وارد پوزیشن فروش شد. (فلش قرمزرنگ)

برای بررسی بیشتر عوامل موثر فاندامنتال می توانید به تحلیل هفتگی در یوتیوب یا به صفحه تحلیل‌های فاندامنتال بازار جهانی و فارکس مراجعه کنید.

 

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *