اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

تحلیل تکنیکال EURUSD: ادامه ضعف یورو در مقابل دلار

 جفت‌ارز یورو دلار امروز توانست کمی بالاتر از سطح ۱.۰۹۰۰ معامله شود و این افزایش به دلیل داده‌های بهتر از انتظار احساسات اقتصادی از آلمان و منطقه یورو بود. نظرسنجی ZEW برای ماه اکتبر نشان داد که احساسات اقتصادی بیش از حد انتظار بهبودیافته است و این به یورو کمک کرد تا باوجود مشکلات اخیر، جایگاه خود را حفظ کند.

 کمبود داده‌های کلان اقتصادی مهم باعث ایجاد فضای احتیاط در بازار شده است که در نتیجه، دلار آمریکا در برابر همتایان اصلی خود مقاوم باقی‌مانده است. این فضای محتاطانه فشار بیشتری بر یورو وارد کرد، به‌طوری که یورو دلار آمریکا در اوایل روز سه‌شنبه به پایین‌ترین سطح خود از اوایل اوت، کمی کمتر از سطح ۱.۰۹۰۰، رسید.

 تحلیل تکنیکال EURUSD در تایم فریم روزانه

همان‌طور که در تحلیل قبلی انتظار داشتیم، جفت‌ارز یورو دلار تا ناحیه تقاضا مشخص شده و مقاومت ۱.۰۹ افت کرده است. باتوجه‌به شکست خط روند و ادامه شرایط فاندامنتال فعلی، می‌توان انتظار ریزش تا سطح ۱.۰۸ را داشت. برای معامله در این جفت‌ارز و سطوح مناسب شرایط تایم فریم 4 ساعت را بررسی می‌کنیم.

EURUSD 2024 10 15 12 36 33 e1728984389410

 تحلیل تکنیکال EURUSD در تایم فریم ۴ ساعت

  برای معامله خرید طبیعتاً در ناحیه تقاضا مورد انتظار شرایط ورود مهیا بود. در صورت ورود در این ناحیه می‌توان معامله را تا ناحیه عرضه مشخص شده در بالا مقاومت ۱.۱۰ حفظ کرد. (فلش آبی‌رنگ)

دیگر سناریو ادامه ریزش این جفت‌ارز است. برای معامله فروش بهتر است فعلاً صبر کرد و در صورت اصلاح روبه‌بالا تا حوالی مقاومت ۱.۱۰ وارد معامله فروش شد. (فلش قرمزرنگ)

EURUSD 2024 10 15 12 38 41 e1728984484541

برای بررسی بیشتر عوامل موثر فاندامنتال می توانید به تحلیل هفتگی در یوتیوب یا به صفحه تحلیل‌های فاندامنتال بازار جهانی و فارکس مراجعه کنید.

 

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *