اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

تحلیل تکنیکال USDCAD: ضعف دلار کانادا ادامه دارد

 دلار کانادا مجدد در برابر دلار آمریکا دچار ضعف شده است. باوجود گزارش امیدوارکننده‌ای که نشان‌دهنده رشد بالاتر از انتظار GDP کانادا در ماه ژوئیه بود، بازار عمدتاً به این داده‌ها بی‌توجهی کرد.

 درحالی‌که رشد GDP کانادا از انتظارات فراتر رفت، عدم وجود داده‌های اقتصادی مهم دیگر باعث شد که معامله‌گران به گزارش تورم PCE ایالات متحده در روز جمعه تمرکز کنند. تورم PCE کل در ماه اوت بیشتر از حد انتظار کاهش یافت که بر روی اشتهای ریسک کلی بازار تأثیر گذاشت و به کاهش CAD کمک کرد.

USDCAD 2024 09 29 12 56 21 e1727602711337

تحلیل تکنیکال USDCAD در تایم فریم روزانه

 این جفت‌ارز از ماه اکتبر ۲۰۲۲ در یک ناحیه مشخص بین حمایت ۱.۳۱ و مقاومت ۱.۳۹ در نوسان است و این بار به نظر می‌رسد فاز نزولی تا ۱.۳۱ را در حال تجربه‌کردن باشد. با توجه افت قیمت نفت و کاهش اشتها ریسک، انتظار ریزش بیشتر را برای این جفت‌ارز داریم و طبق سناریو ترسیم شده در چارت پیش‌بینی ریزش تا حوالی ناحیه تقاضا ۱.۳۲ را داریم. برای پوزیشن فروش می‌توان ناحیه عرضه ۱.۳۶ را برای ورود در نظر گرفت.

USDCAD 2024 09 29 13 03 49 e1727602917591

تحلیل تکنیکال USDCAD در تایم فریم ۴ ساعت

 در این تایم فریم هم انتظار ریزش برای این جفت‌ارز را مدنظر داریم. برای پوزیشن فروش می‌توان یا در ناحیه عرضه اول که با فلش قرمزرنگ مشخص شده است وارد شد یا در صورت اینکه این ناحیه به‌خوبی عمل نکرد می‌توان در ناحیه عرضه بعدی ۱.۳۶۳۰ وارد پوزیشن فروش شد (فلش آبی‌رنگ) که ریسک کمتری نیز دارد. برای هر دو حالت حداقل انتظار افت تا ناحیه تقاضا ۱.۳۳۵۰ را داریم.

برای بررسی بیشتر عوامل موثر فاندامنتال می توانید به تحلیل هفتگی در یوتیوب یا به صفحه تحلیل‌های فاندامنتال بازار جهانی و فارکس مراجعه کنید.

 

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *