اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

ترس از مالیات، استخدام‌ها را به پایین‌ترین سطح در بریتانیا رساند

میزان استخدام در بین کارفرمایان به پایین‌ترین سطح از زمان همه‌گیری کووید رسیده است، زیرا مدیران از حملات مالیاتی احتمالی ریچل ریوز در بودجه ماه جاری ترس دارند. بر اساس گزارش اتاق بازرگانی بریتانیا، سهم شرکت‌هایی که به دنبال استخدام کارگران جدید هستند به 56 درصد کاهش یافته است، در مقایسه با 59 درصد در سه‌ماهه قبلی و کمترین سهم از سه‌ماهه دوم سال 2021، زمانی که کشور همچنان در محدودیت‌های کووید بود.

این نگرانی‌ها به دلیل حملات مالیاتی احتمالی بر سود سرمایه و بیمه ملی کارفرمایان توسط وزیر دارایی و همچنین پیشنهادهایی برای تقویت حقوق کارگران است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که کسب‌وکارهای حمل‌ونقل، هتلداری و ساخت‌وساز همچنان به دنبال جذب کارکنان هستند، اما بیشتر شرکت‌های خرده‌فروشی، خدمات حرفه‌ای و ارتباطات استخدام را متوقف کرده‌اند.

جین گراتون از گروه تجاری گفت که سهم فزاینده‌ای از شرکت‌ها در حال متوقف کردن استخدام هستند. او اضافه کرد: «اکنون عدم اطمینان زیادی برای کسب‌وکارها وجود دارد. آن‌ها نگران افزایش مالیات‌های احتمالی در بودجه هستند. همچنین نگرانند که تغییرات در حقوق استخدام ممکن است هزینه‌ها و پیچیدگی‌ها را افزایش دهد.» او افزود: «دولت باید رشد را تقویت کند و اطمینان حاصل کند که هیچ افتی در تکانه‌ها وجود ندارد. بودجه آتی یک فرصت طلایی برای دادن دلیل به شرکت‌ها برای خوش‌بینی است.»

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *