اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

داروی آلزایمر در انگلستان تایید نشد

داروی جدید دونانمب (Donanemab) شرکت ایلی لیلی (Eli Lilly) برای بیماران مبتلا به آلزایمر در سیستم بهداشت و درمان ملی (NHS) انگلستان در دسترس نخواهد بود. سازمان نظارت بر هزینه‌های داروها به این نتیجه رسیده است که مزایای این دارو برای توجیه قیمت آن کافی نیست. این دومین بار در سال جاری است که دارویی برای درمان آلزایمر در انگلستان رد می‌شود. پیش‌تر، داروی شرکت‌های Eisai و Biogen نیز با همین سرنوشت مواجه شده بود.

شرکت داروسازی Eli Lilly با اطمینان از اثربخشی بالینی و هزینه‌ مقرون‌به‌صرفه داروی Donanemab برای بیماران و سازمان بهداشت ملی (NHS) صحبت می‌کند. این شرکت معتقد است که داروی Donanemab می‌تواند ارزش زیادی برای بیماران و NHS به ارمغان بیاورد.

Eli Lilly اعلام کرده که در طول دوره مشاوره با سازمان NICE  به همکاری نزدیک خود ادامه خواهد داد. این همکاری با هدف تصمیم‌گیری نهایی در مورد بازپرداخت هزینه‌های این دارو در NHS انجام می‌شود. شرکت Lilly امیدوار است که از طریق این مشاوره و همکاری، بتواند به نهایت اثربخشی و ارزش بالای داروی Donanemab برای بیماران و سیستم بهداشتی عمومی دست یابد.

بنابراین، Eli Lilly همچنان با اطمینان و تعهد به اثبات اثربخشی و ارزش داروی Donanemab ادامه خواهد داد و با نهادهای مسئول در ارتباط نزدیک خواهد بود تا تصمیم نهایی در خصوص استفاده از این دارو در NHS گرفته شود.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *