اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

سازمان SEC موافقت خود را با معاملات آپشن بیتکوین در بورس نیویورک اعلام کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) موافقت خود را با معاملات آپشن (Options) در بورس نیویورک (NYSE) بر روی ETF‌های بیتکوین اعلام کرده است. بازار ETF‌های بیتکوین در ماه گذشته مجدداً رشد داشته و بیش از ۲.۱ میلیارد دلار ورود خالص در پنج روز گذشته را تجربه کرده است. این حرکت، که دیروز ثبت شد، امکان دسترسی بیشتر به این صندوق‌های بیتکوین را فراهم می‌کند و معاملات آنها اکنون در NYSE امکان‌پذیر است.

بورس نیویورک در ۱۴ اوت امسال برای آپشن ETF بیتکوین درخواست داده بود و به دنبال افزودن این صندوق‌های کریپتو به عرضه‌های خود بود. SEC به دلیل درگیر بودن با پرونده‌ها و شرایط مختلف کریپتو، برای تأیید این درخواست زمان زیادی صرف کرده است. همچنین، تأیید راه‌اندازی ETF‌های بیتکوین در اوایل امسال، نشان‌دهنده عدم اعتماد به این دارایی کریپتو به عنوان یک وسیله جدی مالی بود. اکنون، بانک‌ها و مدیران دارایی‌های متعدد، ETF‌ها را به عرضه‌های خود اضافه کرده‌اند و سرمایه‌گذاران در وال استریت می‌توانند از بازار در حال رشد بیتکوین استفاده کنند.

بیتکوین پس از تابستان نزولی، سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ افزایش یافته است. در ماه گذشته، بیتکوین بیش از ۱۳٪ افزایش یافته و در هفته گذشته ۸٪ رشد داشته است. بلافاصله پس از اخبار معاملات آپشن ETF در NYSE، بیتکوین ۲٪ افزایش یافت و احتمالاً در روزهای آخر هفته و تا اولین روز معاملات آپشن در دوشنبه، رشد خواهد داشت. پس از تأیید ETF‌های بیتکوین، بیتکوین به یک رکورد جدید ۷۳,۰۰۰ دلار در مارس امسال رسید. اکنون که در حال نزدیک شدن به آن سطح است، احتمالاً راه‌اندازی معاملات آپشن در NYSE می‌تواند بیتکوین را برای اولین بار پس از بهار به بالای ۷۰,۰۰۰ دلار برساند.

منبع:‌ watcher.guru

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *