اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

شانس پیروزی ترامپ در انتخابات به ۵۷.۹٪ رسید

بر اساس اطلاعات سایت شرط‌بندی پالی‌مارکت تا شب سه‌شنبه، شانس پیروزی ترامپ به ۵۷.۹٪ رسیده است، در حالی که شانس هریس ۴۱.۸٪ است. این اختلاف ۱۶ درصدی به نفع ترامپ نشان‌دهنده برتری او در این پلتفرم است. تاکنون بیش از ۱.۹۲ میلیارد دلار در این بازار پیش‌بینی سرمایه‌گذاری شده است.

در ماه گذشته، کامالا هریس در این پلتفرم پیشتاز بود، اما ترامپ از ابتدای ماه جاری دوباره به صدر جدول بازگشت و اختلاف بین این دو نامزد افزایش یافته است.

از سوی دیگر، میانگین نظرسنجی‌های ملی توسط FiveThirtyEight نشان می‌دهد که هریس با ۴۸.۵٪ از ترامپ که ۴۶.۱٪ دارد، جلوتر است. با این حال، تحلیلگران برنشتاین اشاره کرده‌اند که نظرسنجی‌ها به‌طور سنتی احتمالاً ترامپ را کمتر از واقعیت تخمین می‌زنند.

در این میان، برخی تحلیلگران معتقدند که ممکن است پلتفرم پالی‌مارکت به دلیل تمایل بیشتر کاربران جمهوری‌خواه به ارزهای دیجیتال، به نفع ترامپ تمایل داشته باشد. با این حال، تحلیلگران اشاره می‌کنند که کاربران بیشتر بر اساس احتمال واقعی و پول خود شرط‌بندی می‌کنند تا تعصب.

همچنین ترامپ اعلام کرد که پروتکل دیفای «World Liberty Financial» که او از آن حمایت می‌کند، در همان روز بیش از ۶۱۰ میلیون توکن به فروش رسانده است.

هریس نیز اخیراً اعلام کرده که از چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند که هدف آن محافظت از مردان سیاهپوست است که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند و این بخشی از پیشنهاد جدید او برای کمک به افزایش ثروت این گروه است.

منبع:‌theblock

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *