اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار

پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

ترامپ بیت‌کوین را به 90,000 دلار می‌رساند

تحلیلگران شرکت تحقیقاتی و کارگزاری Bernstein پیش‌بینی کرده‌اند که نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در نوامبر می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت بیت‌کوین داشته باشد. طبق تحلیل‌های این شرکت، پیروزی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه، می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت‌کوین به حدود 80,000 تا 90,000 دلار تا پایان سه‌ماهه چهارم سال شود. در مقابل، اگر کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور فعلی، پیروز شود، قیمت بیت‌کوین می‌تواند به دامنه 30,000 تا 40,000 دلار کاهش یابد، سطحی که اولین بار با شروع ETF‌های بیت‌کوین مورد توجه قرار گرفت.

تحلیلگران Bernstein، شامل گائوتام چوگانی، ماهیکا ساپرا و سانسکار چیندالیا، توضیح دادند که این تفاوت در پیش‌بینی‌ها به دلیل روابط مختلف صنعت کریپتو با دو جناح سیاسی است. آن‌ها اظهار داشتند که صنعت کریپتو در کنار ترامپ، حمایت بیشتری دریافت کرده و وعده‌هایی در مورد تبدیل ایالات متحده به “پایتخت بیت‌کوین و کریپتو” و برنامه‌هایی برای ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت‌کوین، انتصاب رئیس SEC حامی کریپتو و تبدیل ایالات متحده به یک مرکز استخراج بیت‌کوین را ارائه داده است. در مقابل، هریس در سخنرانی‌ها و بیانیه‌های سیاستی خود هیچ اشاره‌ای به کریپتو نداشته است.

نویسندگان این تحلیل‌ها همچنین به محیط نظارتی دشوار اخیر اشاره کردند که شامل اقدامات علیه تقلب‌هایی مانند FTX و Luna و همچنین فشارهای بیشتر بر روی شرکت‌های بزرگ کریپتو مانند Coinbase و Uniswap بوده است. آن‌ها معتقدند که یک محیط نظارتی مثبت می‌تواند موانع را برای مشارکت نهادهای مالی بردارد و به دارایی‌های دیجیتال کمک کند تا با دارایی‌های سنتی برای جریان‌های نهادی رقابت کنند و نوآوری را تحریک کنند.

در حال حاضر، پیش‌بینی‌های سیاسی در پلتفرم پیش‌بینی غیرمتمرکز Polymarket نشان می‌دهد که ترامپ با پنج درصد امتیاز پیشتاز است و شانس پیروزی او 52 درصد است در مقایسه با 47 درصد برای هریس. با این حال، داده‌های نظرسنجی ملی هنوز مختلط است. تحلیلگران معتقدند که انتخابات پیش‌بینی‌پذیر نیستند، اما اگر شما در حال حاضر به بیت‌کوین علاقه‌مند هستید، به نظر می‌رسد که شما در حال شرط‌بندی بر روی ترامپ هستید.

انتخابات آمریکا

برنشتین قبلاً هدف قیمتی برای بیت‌کوین را در پایان سال 2025 به 200,000 دلار، در پایان سال 2029 به 500,000 دلار و در پایان سال 2033 به 1 میلیون دلار تعیین کرده است.

گائوتام چوگانی در حال حاضر موقعیت‌های بلندمدتی در ارزهای دیجیتال مختلف دارد.

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *