اخبار فوری فارکس | کامودیتی | ارز دیجیتال | تحلیل فوری اخبار
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار بروکر‌ها مطلع شوید

گزارش درآمدزایی سه‌ماهه سوم

گزارش درآمدزایی سه‌ماهه سوم UnitedHealth

سود هر سهم (EPS)

  • واقعی………….7.15
  • پیش‌بینی………… 7.02

درآمدزایی فصلی (REVENUE)

  • واقعی………… 100.82میلیارد دلار
  • پیش‌بینی……….. 99.14 میلیارد دلار

 

درآمدزایی uch

معرفی شرکت UnitedHealth Group Incorporated

شرکت UnitedHealth Group Incorporated به عنوان یک شرکت مراقبت‌های بهداشتی متنوع در ایالات متحده فعالیت می‌کند. این شرکت که در سال 1974 تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در مینیاپولیس، مینه‌سوتا قرار دارد، از طریق چهار بخش اصلی فعالیت می‌کند: UnitedHealthcare، Optum Health، Optum Insight و Optum Rx.

بخش UnitedHealthcare

برنامه‌ها و خدمات بهداشتی مصرف‌کننده‌محور را برای کارفرمایان ملی، کارفرمایان بخش عمومی، کارفرمایان متوسط، کسب‌وکارهای کوچک و افراد ارائه می‌دهد. این بخش همچنین پوشش بهداشتی و خدمات بهداشتی و رفاهی را برای افراد بالای 50 سال، برنامه‌های Medicaid، بیمه سلامت کودکان و برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، مزایای بهداشتی و دندانی، خدمات بیمارستانی و کلینیکی و محصولات و خدمات مزایای بهداشتی را به برنامه‌های دولتی برای افراد کم‌درآمد و افراد با نیازهای پزشکی خاص ارائه می‌دهد.

بخش Optum Health

خدمات مراقبت، مدیریت مراقبت، سلامت و مشارکت مصرف‌کننده و خدمات مالی بهداشتی را به بیماران، مصرف‌کنندگان، سیستم‌های ارائه مراقبت، ارائه‌دهندگان، کارفرمایان، پرداخت‌کنندگان و نهادهای بخش عمومی ارائه می‌دهد.

بخش Optum Insight

محصولات نرم‌افزاری و اطلاعاتی، قراردادهای مشاوره‌ای و خدمات مدیریت برون‌سپاری را به سیستم‌های بیمارستانی، پزشکان، برنامه‌های بهداشتی، دولت‌ها، شرکت‌های علوم زیستی و سایر سازمان‌ها ارائه می‌دهد.

بخش Optum Rx

خدمات و برنامه‌های مراقبت دارویی را شامل قراردادهای شبکه خرده‌فروشی، تحویل در منزل، خدمات دارویی تخصصی و بهداشت جامعه، تزریق و قابلیت‌های خرید و بالینی ارائه می‌دهد. همچنین برنامه‌هایی در زمینه‌های درمان مرحله‌ای، مدیریت فرمولاری، پایبندی به دارو و مدیریت درمان بیماری/دارو توسعه می‌دهد.

شرکت UnitedHealth Group Incorporated با ارائه خدمات گسترده و متنوع در حوزه بهداشت و درمان، نقش مهمی در بهبود سلامت و رفاه جامعه ایفا می‌کند.

عضو کانال تلگرامی اخبار و تحلیل فوری فارکس و انس طلا شوید

پرمخاطب ترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *