
وزارت امور خارجه ایران با رد اظهارات کویت مبنی بر برنامهریزی تهران برای اقدامات خصمانه، اعلام کرد که چهار ایرانی بازداشتشده در حال انجام مأموریت گشت دریایی معمول بودهاند. ورود این افراد به آبهای سرزمینی کویت صرفاً به دلیل اختلال در سیستم ناوبری صورت گرفته است.



















