
بر اساس دادههای رهگیری کشتی که رویترز به آن استناد کرده، دو سوپرتانکر از طریق تنگه هرمز وارد خلیج فارس شدهاند تا در مجموع چهار میلیون بشکه نفت بارگیری کنند. یکی از این نفتکشها به سمت بندر بصره عراق در حرکت است.
همزمان، دو نفتکش کوچکتر با مجموع کمتر از دو میلیون بشکه نفت از هرمز عبور کرده و وارد خلیج عمان شدهاند.


















