آخرین مقالات
بروکر‌های پیشنهادی
استار تریدر
تبلیغ
پر مخاطب ترین

با عضویت در خبر نامه یـــــــــوتــــــــو تایــــــــــمز از اخبار مطلع شوید.

دو سوپرتانکر وارد خلیج فارس شدند

نفت+تنگه هرمز

بر اساس داده‌های رهگیری کشتی که رویترز به آن استناد کرده، دو سوپرتانکر از طریق تنگه هرمز وارد خلیج فارس شده‌اند تا در مجموع چهار میلیون بشکه نفت بارگیری کنند. یکی از این نفتکش‌ها به سمت بندر بصره عراق در حرکت است.

همزمان، دو نفتکش کوچک‌تر با مجموع کمتر از دو میلیون بشکه نفت از هرمز عبور کرده و وارد خلیج عمان شده‌اند.

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرمخاطب ترین‌ها