یک منبع نزدیک به تیم مذاکرهکننده ایران به رسانههای دولتی اعلام کرده است که خروج اسرائیل از لبنان یکی از شروط توافق نهایی میان ایران و ایالات متحده است و از نگاه تهران یک خط قرمز محسوب میشود.
در ۶ روز گذشته، حجم حملات به لبنان بهطور قابل توجهی کاهش یافته است، اما ایران تنها در صورتی رضایت خواهد داد که آتشبس دائمی برقرار شود و عقبنشینی کامل رژیم از لبنان انجام گیرد.




















