
«کاظم غریبآبادی» معاون وزیر امور خارجه، ریاست تیم فنی ایران را در دور تازه گفتوگوها در سوئیس که از دوشنبه آغاز میشود، بر عهده خواهد داشت.
این مذاکرات فنی قرار است بر سازوکارهای اجرای تفاهمنامه ایران و آمریکا و همچنین تشکیل گروههای فنی مرتبط متمرکز باشد. این مرحله از گفتوگوها بخشی از روند عملیاتیسازی توافق و تعیین چارچوبهای اجرایی آن ارزیابی میشود.




















