
کرملین اعلام کرد که تماسهای میان روسیه و آمریکا ادامه خواهد داشت و مسکو انتظار دارد روند گفتوگوها در مقطعی از سر گرفته شود.
به گفته کرملین، مسکو درک میکند که فرستادگان رئیسجمهور آمریکا، استیون ویتکاف و جرد کوشنر، در حال حاضر درگیر مسائل دیگری هستند، اما باور دارد که «در مقطعی آزاد خواهند شد» و روند تماسها از سر گرفته میشود.
در بخش دیگری از این موضعگیری، کرملین گفت اروپا درباره آمادگی خود برای گفتوگو با مسکو سیگنالهای متناقض ارسال کرده است؛ موضوعی که به گفته روسیه، ارزیابی فضای دیپلماتیک را دشوارتر میکند.



















